1024x768

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد استان همدان، در این مراسم که ده ها تن از فعالان و اعضای سازمانها و انجمن های غیر دولتی دوستان زمین،سبز پژوهان الوند،هستی سازان الوند،گروه طبیعت گردی آنادانا و بنیاد مهر و تعدادی از کارکنان اداره منابع طبیعی و بیمارستان بعثت حضور داشتند در محوطه داخلی بیمارستان بعثت همدان یکصد اصله نهال کاشته شد.

این برنامه با کاشت یک درخت توسط وحید مهدویان، دوچرخه سوار همدانی که برنامه رکاب زنی به جنوب کشور را آغاز کرده است، شروع و شرکت کنندگان در این آیین نیز هر یک با کاشت یک نهال، در این امر مشارکت کردند.

از نکات قابل توجه کاشت درختان با حضور تعدادی از کودکان بود و پس از صحبت های معاونت اداره کل منابع طبیعی و اهدا کتاب توسط انجمن ها به کودکان برنامه به پایان رسید.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم جمعی از فعالان زیست محیطی با حضور در بخش کودکان سرطانی بیمارستان بعثت ضمن عیادت از آنان، به مناست روز درختکاری کتابهایی را به رسم یادبود بین بیماران توزیع کردند.